Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

F.A.Q.

Potřebuji změnit již odeslanou objednávku.

       V případě, že jste nám odeslali objednávku, která ještě neprošla kompletní přípravou a předáním dopravci k přepravě, jakákoli její úprava je možná přes kontaktní formulář v historii dané objednávky. O vyřízení takového požadavku vás budeme zpětně informovat odpovědí na zprávu.
       Se žádostí o změnu objednávky nás můžete kontaktovat také na telefonním čísle e-shopu (+420 775 644 477) či v případě nedostupnosti e-mailem na objednavky@tattoo-supply.cz.
       V případě úpravy objednávky na osobní odběr v naší prodejně volejte prosím přímo prodejnu (+420 777 379 977).
       Pokud byla vaše objednávka mezičasem uzavřena, bylo jí přiděleno sledovací číslo a předali jsme ji do přepravy, jakákoliv editace z naší strany už není možná.

Kdy bude moje objednávka odeslána a kdy mi bude doručována?

       Objednávky se snažíme odesílat do jednoho pracovního dne po jejich přijetí, případně po obdržení platby při volbě platby předem bankovním převodem / platební bránou. Tato doba odeslání není garantována, ale pokud nenastanou jiné nepředvídatelné okolnosti (poškozený poslední kus na skladě, státní svátky,...), daří se nám dodržovat tuto dobu v 97 % objednávek. Doba doručení následně závisí na zvoleném druhu dopravy. Při jejím výběru v košíku je vždy uvedena předpokládaná doba doručení, která se pohybuje v rozmezí 1 - 2 pracovních dnů pro Českou republiku, 1 - 3 pracovních dnů pro Slovensko, a 2 - 7 pracovních dnů pro ostatní země.
        V případě, že máte v objednávce zboží, které je "na objednávku", po přijetí objednávky kontaktujeme dodavatele ohledně informace o přibližné době dodání produktu na náš sklad. Následně se s vámi spojíme, abychom vás informovali o předpokládaném čase doručení. V případě delší čekací doby na danou položku vám objednávku umíme rozdělit - tedy zboží skladem odesíláme obratem, zboží "na objednávku" následně doposíláme po jeho obdržení.

Kdy si mohu vyzvednout svoji objednávku na prodejně?

       V případě volby osobního odběru se snažíme připravit vaši objednávku co nejrychleji. V případě objednávek přijatých přibližně do 10:00 je vaše objednávka připravena standardně ještě v den jejího vytvoření. Pokud vaše objednávka obsahuje položku, která není skladem na prodejně, snažíme se zboží dopravit z hlavního skladu v co nejkratším možném čase. V takovém případě je vaše objednávka připravena zpravidla do 1 - 2 pracovních dnů. Objednávku je možné vyzvednout vždy až po obdržení e-mailu s výzvou k vyzvednutí.
       Pokud na zboží moc spěcháte, prosím, kontaktujte nás telefonicky na čísle prodejny: +420 777 379 977. Rádi prověříme skladovost položek vaší objednávky a dohodneme se na její expresní přípravě a vyzvednutí.

Kdy bude naskladněno zboží, které není skladem?

       V případě, že máte zájem o zboží, které není skladem, jedná se většinou o položky, u kterých čekáme na jejich výrobu, popř. jsou skladem u dodavatele, nebo na cestě k nám. V takovém případě můžeme na vaši žádost prověřit předpokládaný čas doručení u našich dodavatelů a výrobců. Ten se obvykle pohybuje v rozmezí 2 dnů až několika týdnů. Požadavek na prověření doskladnění nám můžete odeslat přímo z detailu produktu v záložce "Dotaz na produkt".

Kolik mě bude stát poštovné?

       Suma poštovného závisí na výběru dopravce, stejně tak na váze zásilky nebo státu určení, do kterého bude balíček odesílán. Konkrétní informace naleznete v přehledu v naší sekci Doprava.

Výměna, vrácení zboží či reklamace.

       Každou nespokojenost se snažíme řešit individuálně k vaší naprosté spokojenosti. V případě jakýchkoli komplikací či zjištěných nedostatků nás, prosím, předem kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře pod objednávkou v historii, případně e-mailem na objednavky@tattoo-supply.cz
       V případě, že máte zájem vrátit či reklamovat zboží, bližší informace o postupu naleznete v jednotlivých sekcích. Pokud potřebujete zboží vyměnit, případně potřebujete vyřešit jiný nedostatek, problém, či jakoukoliv nestandardní situaci, neváhejte nás kontaktovat na výše uvedeném e-mailu..